AVVISO PUBBLICO DI SELEZIONE DEL PERSONALE DI ALTRA AMMINISTRAZIONE PUBBLICA -COLLABORAZIONE PLURIMA – PER IL RECLUTAMENTO DI FORMATORI DOCENTI NEO-ASSUNTI EX LEGGE 107/2015” A.S. 2018/2019 AMBITO TERRITORIALE DELLA LOMBARDIA – Cantù
Concorso finalizzato al reclutamento del personale docente per i posti comuni e di sostegno della scuola dell’infanzia e primaria indetto con D.D. n. 498/2020
Diffusione nota ministeriale recante per oggetto “Avvio del piano di formazione – Webinar di formazione per Dirigenti Scolastici e Docenti – Valutazione scuola primaria”
Questo sito utilizza i cookie per conoscere le tue preferenze e proporti contenuti coerenti con i tuoi interessi. Se vuoi saperne di più o negare il consenso a tutti o ad alcuni cookie, consulta la nostra cookie policy in fondo alla homepage. Chiudendo questo banner, scorrendo questa pagina, cliccando su
. Cookie settingsACCEPT
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.